- Porada w POZ odbywa się w formie porady telefonicznej zgodnie ze Standardem Teleporady w POZ oraz wizyt osobistej w przychodni lub wizyty domowej.
- Podczas teleporady lekarz może wystawić:
• e-recepty – lekarz podaje kod pacjentowi telefonicznie lub wysyła sms’em
• zwolnienie lekarskie – eZLA
• zaopatrzenie na wyroby medyczne – eZWM– lekarz podaje kod pacjentowi telefonicznie
• skierowanie na badanie w kierunku Covid-19 – lekarz podaje kod pacjentowi telefonicznie
• elektroniczne skierowanie do laboratorium – Pacjent zobowiązany jest skontaktować z rejestracją w celu umówienia terminu w laboratorium - odbiór skierowań/zleceń/ dokumentacji medycznej w formie papierowej w godzinach pracy przychodni
- Bilanse oraz szczepienia dzieci wykonywane są po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty
- Gabinet USG – obowiązuje wcześniejsza rejestracja
- Punkt pobrań czynny – obowiązuje wcześniejsza rejestracja
WNIOSKI O WYDANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
prosimy składać osobiście lub wysyłać na adres przychodni, do której są Państwo zdeklarowani. Wniosek powinien zawierać:
- Dane pacjenta, którego dokumentacja dotyczy: imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego. Okres leczenia oraz przychodnię, bądź poradnię, której wniosek dotyczy. Sposób odbioru dokumentacji (osobisty, mailem)
- Dane osoby wnioskującej: imię i nazwisko, PESEL , adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego(podać w przypadku, gdy wnioskodawcą jest inna osoba niż pacjent)
WNIOSKI O RECEPTĘ
Usługa ta skierowana jest wyłącznie do Pacjentów, którzy posiadają historię choroby zapisaną w dokumentacji medycznej oraz przyjmują leki stosowane w leczeniu chorób przewlekłych. Wniosek można złożyć na druku dostępnym w rejestracji lub przesłać mailem.
Czas realizacji do 5 dni roboczych.
Wniosek powinien zawierać:
- pesel Pacjenta,
- telefon kontaktowy,
- nazwę i dawkę leku,
- informację czy posiadają Państwo IKE (Internetowe Konto Pacjenta).
Adres, na który należy przesłać wniosek o dokumentację oraz receptę:
- Przychodnia Jasień: jasien@pljasien.pl
- Przychodnia Jabłoniowa: jabloniowa@pljasien.pl
- Przychodnia Borkowo: borkowo@pljasien.pl
Procedura dla Pacjentów:
- Na wizytę w przychodni należy zgłosić się nie wcześniej niż 10 minut przed planowaną wizytą.
- Każdy Pacjent ma obowiązek dezynfekcji rąk – dozowniki z płynem dezynfekującym są dostępne w obiekcie oraz przed wejściem.
- Każda osoba wchodząca do budynku zobowiązana jest wykonania pomiaru temperatury ciała. Termometr znajduje się na terenie rejestracji.
- Każdy Pacjent ma obowiązek podczas całego pobytu w naszej placówce noszenia maseczki ochronnej na twarzy.
- Na wizyty lekarskie Pacjenci zobligowani są przychodzić pojedynczo. Dopuszcza się wejście do budynku opiekuna w przypadku osób niepełnosprawnych, małoletnich, nieletnich oraz osób starszych i wymagających stałej obecności osoby nadzorującej.
- Jednocześnie do danej poradni specjalistycznej może znajdować się w budynku tyle osób oczekujących, żeby był zachowany dystans społeczny 2m
Informujemy, że jako placówka medyczna przykładamy wielką wagę do bezpieczeństwa nie tylko Pacjentów, ale także naszego Personelu. Każdy z naszych pracowników posiada środki ochrony osobistej, a także stosuje się do ścisłych procedur bezpieczeństwa stworzonych na czas epidemii Covid-19.